چگونه برخی از برنامه های بسکتبال دانشگاهی متناسب با آینده حقوق بازیکنان است


اندکی پس از کسب پنج ستاره ، کید کانینگام اولین عملکرد هیولای خود را در تیم بسکتبال مردان ایالت اوکلاهما در هفته های آینده منتشر کرد ، او صدای پینگ تلفن خود را می شنود. پیش بینی قرعه کشی NBA Cowboys مجموعه ای از مطالب را دریافت می کند که می تواند بلافاصله – و به طور قانونی – به 160،000 دنبال کننده خود در اینستاگرام و جاهای دیگر نشان دهد.

عکس های درخشان از غوطه وری چشمگیر. شلیک در هوای یک جهنده خوب. تصویری که نگاه متمرکز او را از خط پرتاب آزاد نشان می دهد. کانینگهام این فرصت را خواهد داشت تا هر عکسی را منتشر کند – که از طریق برنامه ایجاد شده توسط یک شرکت به نام INFLCR به دست خواهد آمد – که OSU و سایر مدارس با آن همکاری می کنند تا به کانینگام و همسالانش کمک کنند مارک های شخصی خود را در بین نام و تصویر تغییر دهند و شبیه آب و هوا.

جف کپل ، سرمربی دانشگاه پیتسبورگ ، که برنامه او در میان شرکای INFLCR است ، گفت: “من فکر می کنم این امر به آنها کمک می کند تا در قدرت رسانه های اجتماعی آموزش ببینند.”

اگرچه امسال كانینگام نمی تواند از مخاطبان رسانه های اجتماعی سود ببرد – به نظر می رسد كه زمان آن به زودی فرا رسیده است – INFLCR مدارس و بازیکنان را برای مشاركت در بحث هایی كه قبلا در ورزش های دانشگاهی تابو بود آماده كرده است.

جیم کاوال ، بنیانگذار INFLCR ، که با بیش از 80 برنامه دانشگاهی برای تهیه محتوای دارای مجوز و آموزش برای تقویت قدرت کار می کند ، گفت: “در سال 2017 ، زمانی که من برای اولین بار شروع به کار کردم ، 90٪ مردم با من ملاقات نمی کردند. شبکه های اجتماعی “این فقط معکوس شد.”

در حالی که سیاست گذاران و سیاست گذاران NCAA پیچیدگی های قوانین جدید پیشنهادی را مرتب می کنند ، مدارس سراسر کشور بی سر و صدا با INFLCR و سایر ابزارهای بازاریابی دیجیتال همکاری می کنند تا مدارس را برای آینده آماده کنند ، زمانی که ورزشکاران می توانند حقوق خود را کسب کنند NIL – و مربیان از آنها برای جستجوی مزیت استخدام استفاده می کنند.

زمان این اقدامات مهم است. شورای بخش من درمورد پیشنهادی برای نام ، تصویر و شکل ، رأی می دهد که در صورت تصویب ، برای فصل 22-2021 تصویب خواهد شد و به ورزشکاران امکان می دهد از طریق فعالیتهای مختلف از جمله امضای امضا ، حضورهای شخصی و اردوها ، حقوق دریافت کنند. جزئیات زبان رسمی NIL هنوز مشخص نیست ، اما مقامات دولتی منتظر اقدام NCAA نیستند. کلرادو ، کالیفرنیا و فلوریدا قوانین NIL را تصویب کرده اند که باید تا سال 2023 اجرا شود.

مارک امرت رئیس NCAA از کنگره خواست تا یک قانون فدرال NIL را جایگزین این قوانین ایالتی کند. در ماه سپتامبر ، نماینده آنتونی گونزالس (R-Ohio) ، بازیکن سابق فوتبال اوهایو ، آخرین قانونگذار بود که لایحه ای را ارائه می کند که به مسائل NIL در سطح فدرال می پردازد.

هدف این است که مدارس قبل از ساختار نهایی NIL با INFLCR و سازمانهای مشابه همکاری کنند؟ به ورزشکاران کمک کنید ارزش مارک های خود را بفهمند و محتوایی ارائه دهند که به آنها کمک کند پیروان خود را توسعه دهند. اگرچه ممکن است مدارس Power 5 از مزایایی در این کار برخوردار باشند ، اما تغییر منظر همچنین می تواند چشم اندازهای ستارگان را ترغیب کند تا برای به حداکثر رساندن توانایی های مالی خود ، خارج از چارچوب فکر کنند.

لوک فدلام ، یک وکیل ورزش و رئیس گروه ورزشی آنومالی گفت: “ما می دانیم که شبکه های اجتماعی تغییر اصلی در بازی است.” “در چند سال اول ، ما خواهیم دید که اوضاع چگونه پیش می رود. اما اگر شما یک ورزشکار هستید و یک پیرو دارید و می توانید غرامت دریافت کنید ، ممکن است مهم نباشد که در چه مدرسه ای تحصیل می کنید.”

در Opendorse ، بنیانگذار بلیک لارنس با نزدیک به 100 کالج در سطوح مختلف در سراسر کشور کار می کند تا فرصت هایی را که قانون جدید NIL می تواند برای ورزشکاران آنها ایجاد کند و منابع مورد نیاز آنها برای اطمینان از آنها حق خود را به خطر نمی اندازند. ورزشکارانی که برای کار با سیستم عامل هایی مانند Opendorse ثبت نام کرده اند نیز می توانند برای تأیید محصولات به سرعت با شرکت ها تماس بگیرند و از افزایش ناگهانی و موقتی شهرت بهره مند شوند.

وی گفت که او هفته های گذشته را با پیش بینی پتانسیل فوتبال ایندیانا ، یکی از مشتریان خود ، پس از شروع 3-0 سپری کرد. آینده می تواند ستاره QB مایکل پنیکس جونیور باشد ، که هوشیاران را به پیروزی بر 10 تیم هدایت کرد. ایالت پن در آغاز فصل ، از طرف Cameo از طرفداران درخواست می کند ، سرویسی که به افراد مشهور امکان می دهد با پرداخت هزینه ای پیام های شخصی را برای طرفداران خود ارسال کنند.

لارنس ، بازیکن سابق خط نبراسکا ، گفت: “این جنگ برای استخدام در دهه آینده است.” “چگونه می تواند [schools] برای تمایز نام ، تصویر و شباهت برنامه های ساخت برند از رقابت؟ اگر راه حل NIL ندارید ، مثل این است که استادیوم خود را در یک تور استخدام نشان ندهید. “

اگرچه محتوا و آموزش در مورد فرصت های NIL مأموریت های اصلی است ، اما هم Opendorse و هم INFLCR به مدارس کمک می کنند تا هزینه های ویژه ای را که ممکن است در آینده با ادامه قوانین در ورزشکاران دریافت کنند ، درک کنند.

طبق فرمول INFLCR – که با مشارکت AthleticDirectorU و Navigate Research ، یک شرکت رتبه بندی ورزشی ایجاد شده است – در صورت وجود شیاطین آبی ، تیم بسکتبال مردان دوک در مجموع 1.2 میلیون دلار هزینه داشت (مخاطبان کاسیوس استنلی 410 هزار دلار ارزش داشتند). در فصل گذشته مجاز به تبلیغ محتوای مارک دار توسط اسپانسرها در حساب های شخصی خود در شبکه های اجتماعی هستند.

الگوریتم این شرکت که بر اساس درصد 80 سنت برای هر فالوور اینستاگرام استوار است ، همچنین تخمین می زند که کول آنتونی ، قرعه کشی برنامه ریزی شده در کارولینای شمالی ، می تواند 20000 دلار برای یک پست تبلیغاتی سال گذشته دریافت کند. سابرینا یونسکو ، ستاره اسبق بسکتبال زنان اورگان؟ ارزش 380،000 دلار ، فقط در خارج از شبکه های اجتماعی ، در آخرین فصل حضورش در اردک ها ، برای INFLCR.

فدلام گفت: “این برای مدارس به چه معناست؟” “آیا آنها برنامه ای برای NIL در مدارس خود دارند؟”

این داستان تاکنون معطوف بازیکنانی شده است که مقررات جدید NIL را به حمایت مالی عمده از شرکت های کفش سازی و لباس های غول پیکر تبدیل می کنند ، فرصت هایی برای بازیکنانی مانند Zion Williamson پس از ترک دانشگاه ارائه می شود. اما افرادی که با مدارس مرتبط با سازگاری کار می کنند ایده اکثریت قریب به اتفاق ورزشکاران دانشگاه را رد می کنند. همه موافقت می کنند که موج بعدی “معاملات” بازاریابی برای ورزشکاران در آینده ، روی فرصتهای ارتقا moderate متوسط ​​تر تمرکز خواهد کرد.

والدین و ورزشکاران در سطح دبیرستان و دانشگاه به دنبال راهنمایی در مورد معنی این مسئله برای آنها بوده اند.

زاک سوسکین ، که از طریق شرکت خود ، مدیریت ولتاژ ، به تولید مارک ها کمک می کند ، گفت: “اطلاعات غلط زیادی وجود دارد.” “شما باید توضیح دهید که با تغییر قوانین در تبلیغات ملی شرکت نخواهید کرد.”

نیل براون ، 40 ساله ، از ویرجینیای غربی ، به عنوان یکی از مربیان جوان بخش I ، فوتبال ، توسعه شبکه های اجتماعی را در دهه گذشته مشاهده کرده است. وی گفت همکاری برنامه وی با INFLCR به وی کمک کرده است تا با آموزش ورزشکاران در مورد مفاهیم جدید NIL و ارتباط آنها با مارک های شخصی خود ، برای آنچه در پیش است آماده شود.

در طول COVID ، برنامه آن تورهای مجازی را برای مشتریان بالقوه ترتیب می دهد. براون گفت ، یکی از بخشهای این تورها به طور خاص مارک تجاری را توصیف می کند.

در حالی که قوانین NCAA مدارس را از ایفای نقشی در کمک به ورزشکاران برای فراهم کردن فرصت های ارتقا منع می کند ، مدارس سعی دارند ثابت کنند که پس از ورود یک ورزشکار به دانشگاه ، منابع لازم برای تسهیل این تلاش ها را دارند. براون گفت که به بازیکنان خود می گوید که آنها “شرکت بازاریابی خود شما هستند”.

براون گفت: “من فکر می کنم شما یا تصمیم به جنگیدن می گیرید یا تصمیم دارید که آن را بپذیرید.” “ما در ویرجینیای غربی تصمیم گرفته ایم آن را بپذیریم.”

وقتی در دهه 1990 بازیکن ستاره دوک بود ، کپل گفت که با دوستانش به بازار می رود و تی شرت خود و هم تیمی اش گرانت هیل را بر روی دیوار فروشگاه های معروف می بیند. او سپس از خود پرسید که چرا باید مانند بقیه هزینه آنها را بپردازد و شک داشت که چگونه او و سایر ورزشکاران دانشگاه از سود محبوبیت خود کنار گذاشته می شوند.

امروز ، او با بازیکنان و افراد تازه کار خود در مورد قدرت بازاریابی بحث می کند.

کاپل به عنوان دستیار دوک در سال 2011 به یاد می آورد که با میک کرزیوزفسکی سفر کرده و از مربی افسانه ای برای اولین بار از کلمه “مارک” استفاده کرده است. اکنون یکی از عناصر مهم برنامه کپل برای گسترش برنامه بسکتبال پیت است.

بازیکنانی که او جذب کرده اند ، روی 2021 و انقلاب بالقوه ای که می تواند بر ورزش های همگانی تأثیر بگذارد ، متمرکز شده اند. به گفته کاپل ، در این مرحله ، تصویب این مفهوم برای مربیان به جای او ضروری است ، حتی اگر مشخصات هنوز ناشناخته باشد.

وی گفت: “من همه طرف آن هستم.” “شما هنوز نمی دانید که این اتفاق چگونه خواهد افتاد. من فکر می کنم اگر کاملاً صادق باشم این یک آشفتگی خواهد بود.”

دن مورفی از ESPN در این مقاله مشارکت داشت.


منبع: panjere-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>