[ad_1]

صبح روز سه شنبه ، اخباری مبنی بر اینکه لوئیز همیلتون جایزه بزرگ Sahir را پس از مثبت بودن برای COVID-19 از دست خواهد داد ، جا باز کرد تا رقابتی ترین اتومبیل را در شبکه پر کند. چنین احتمالی نادر است و مرسدس پس از تأیید اینکه “به موقع” اعلام خواهد شد ، به وضوح امکانات خود را بررسی می کند.

ما در حال بررسی کاندیداهای احتمالی زیر هستیم …

اشتوفل واندورن

گرچه مرسدس به هیچ وجه موظف به انتخاب وی نیست ، واندورن راننده ذخیره تیم است و در صورت عدم توانایی هر یک از رانندگان در مسابقات F1 امسال شرکت کرده است. وی آخرین بار در فرمول یک در سال 2018 شرکت کرد و در یک فصل غیر رقابتی با فرناندو آلونسو در مک لارن 12 امتیاز کسب کرد و پس از انتخاب تیم لاندو نوریس و کارلوس ساینز در سال 2019 ، از این تیم کنار رفت.

او اکنون در فرمول E برای مرسدس مسابقه می دهد ، جایی که او در مسابقه نهایی فصل گذشته برنده شد و در مسابقات قهرمانی رانندگان به مقام دوم رسید. هنگامی که این خبر در روز سه شنبه منتشر شد ، او در حال آزمایش ماشین مرسدس فرمول E در والنسیا بود ، اما قبلاً یک پرواز را برای پیوستن به تیم F1 در بحرین قبل از مسابقه این آخر هفته رزرو کرده بود.

زمانی که او امسال در شبیه ساز مرسدس F1 گذرانده به این معنی است که وی با W11 به روز خواهد بود (حداقل در یک محیط مجازی) و از نظر دکمه های فرمان و روش های تیمی نسبت به اکثر رانندگان برتری خواهد داشت.

اما این واقعیت که او جایگزین اتوماتیک نبود ، هنگامی که مرسدس اعلام کرد نکات مثبت آزمون همیلتون را به تیم می دهد ، تیمی که قبل از انجام …

جورج راسل

راسل اگرچه رقیب ویلیامز است اما توسط مرسدس رانده می شود و همچنان در یک قرارداد طولانی مدت با قهرمانان جهان است.

در حال حاضر در مورد وی بعنوان یک جایگزین بالقوه والتری بوتاس در سال 2022 صحبت شده است ، بنابراین چه شانس بیشتری برای قرار گرفتن مستقیم این دو خلبان در جنگ بیش از اکنون است؟

تنها مشکل این است که مرسدس باید حداقل برای یک مسابقه ، احتمالاً دو مسابقه ، راسل را از قرارداد خود با ویلیامز مذاکره کند. راسل چراغ درخشان ویلیامز در سال 2020 بود و همچنان بهترین فرصت برای بدست آوردن یک امتیاز قبل از پایان فصل است.

بنابراین چیزهای زیادی به چاپ کوچک در قرارداد راسل بستگی دارد ، یا اگر اینگونه نشود ، پیشنهاد مالی مرسدس حاضر است برای ارائه خدمات خود به میز پیشنهاد کند – و نیازی به ذکر نیست که ویلیامز باید جایگزینی برای آن پیدا کند.

نیکو هالکنبرگ

پس از سه مسابقه با Racing Point در اوایل سال جاری ، جایگزینی سرجیو پرز و لنس استرول هنگام استفاده از COVID-19 ، هالکنبرگ فوق العاده غیر رسمی F1 نامیده شد.

اما آلمانی هیچ ارتباط تاریخی با مرسدس به همان روشی که با Racing Point دارد ندارد ، بنابراین فقط باید با وقار و مهارت رانندگی انتخاب شود.

او می تواند بر اساس صلاحیت مقام سوم خود در مسابقات اتومبیلرانی سیلورستون در ماه آگوست استدلال خوبی ارائه دهد و دو امتیاز او با تیم 70 سالگرد و جایزه بزرگ ایفل به پایان برسد ، اما مرسدس از قبل هر دو قهرمانی را تأمین کرده است ، بنابراین هیچ ناامید کننده امتیاز است.

انتخاب هالکنبرگ هنگامی که حداقل یک راننده از اصطبل مرسدس آماده آماده باشد عجیب به نظر می رسد ، اما 2020 پر از شگفتی است.

شرایط را ندارد

استبان گوتیرز

گوتیرز دیگر راننده رسمی ذخیره مرسدس در کنار واندورن است ، اما اوایل سال جاری مشخص شد که عدم عملکرد وی در فرمول یک در چهار سال گذشته باعث می شود او نتواند گواهینامه فوق العاده خود را تمدید کند.

او در ابتدا مثبت بود که همتای مکزیکی وی در آزمون COVID-19 جایگزین پرز در سیلورستون شد ، اما وقتی مرسدس گزینه ذخیره خود را در نظر گرفت ، متوجه شد که صلاحیت تمدید مجوز فوق العاده را ندارد.

رئیس وقت مرسدس مرسدس ، توتو ولف ، توضیح داد: “من فکر می کنم که استبان واقعا یک کاندیدای قدرتمند برای این پست خواهد بود ، اما متأسفانه وی شرایط را کسب نکرد.

“امسال قانون جدیدی وجود دارد که اگر در سه سال گذشته در یک مسابقات رسمی اتومبیل فرمول 1 را نرسانده اید یا باید حداقل 300 کیلومتر تست داشته باشید.”

آخرین مسابقه گوتیرز در فرمول یک در سال 2016 و علی رغم قابل قبول بودن او ، همیشه یک انتخاب دوم دور از واندورن است.

[ad_2]

منبع: panjere-news.ir