هزینه تیونینگ کردن یک خودرو چقدر است؟

حقیقتا شگفت انگیزه این تمامی عملکرد از یک جنس اونم اهمیت صرف هزینه ای کاهش نسبت به هزینه های پروسه فوق با ریختن مکمل بنزین چندین منظوره پتروتکس آلمان در باک بنزین که میتونه یک تعمیرکار همیشه سیار در سرویس شما راننده گرامی باشه… بعضا از ایسیوهای زیمنس آلمان بر بر روی پراید تحت عنوان ایسیو کنتیننال پراید یعنی زیر مجموعه کره ای و ایسیو کروز پراید به این معنی که تحت گروه اهل ایران زیمنس آلمان نیز عرضه شده اند. پیش خیس در نوشته دیگری در مورد ریمپ پژو پارس به تفصیل پرداخته ایم و در این نوشته اکثر به ایسیوهای کارگزاشتن شده روی همین اتومبیل به خصوص ایسیوهای SSAT پارس می پردازیم.در تراز آنگاه به ریمپ پژو پارس اتوماتیک که حیاتی ایسیو بوش ME 7.4.4 (مشابه پژو 206 تیوفایو فرانسوی تا سال 1385) و ایسیو کروز دریچه گاز سیمی و سپس ایسیوهای جدیدتر نصب شده روی پارس تیوفایو یعنی پارس غرب استیل و ME17 میپردازیم. قابل دقت همین که ایسیو SSAT کارگزاری شده بر روی مثال پارس تیوفایو یا به عبارتی پرشیا Lx هنوز اساسی فولدر رسمی و قرار گرفته در دیاگ رسمی جمهوری اسلامی ایران اتومبیل یعنی آیکو دیاگ نیست.بنابراین با وجود همین که قسمت بوت و سافت ور همین ایسیو مهیا می باشد اما به علت فقدان قسمت کالیبراسیون ایسیو ssat tu5 nf ریمپ آن پیشنهاد نمی‌شود چون قابلیت مشکل در عملکرد رشته ها وجود دارد. پژو پارس های تا سال 1390 عجله و گیرایی بهتری نسبت به پژو پارس های تازه تر دارا هستند چون از آن سال به بعد استانداردهای آلایندگی یورو 4 منجر شد تا کشور‌ایران خودرو اقتدار ماشین را یه خرده محدود کرده و دارای افزودن سنسور اکسیژن دوم و کاتالیست توان ماشین کاسته شده است.همچنین به کار گیری از ایسیوهای اساسی میزان مرغوب بودن موفقیت تحت خیس نظیر اسست سبب ساز افت کارایی عمده خودرو شده است. اکنون بیاید به مغز متفکر اتومبیل یا به عبارتی ایسیو پژو پارس بپردازیم.یکی از بیشترین ایسیوهای مراجعه کننده به جهت ریمپ ایسیو اسست پارس یا این که به عبارتی SSAT میباشد که به صورت اسسَت یا اس اس ای تی تلفظ میشود.این ایسیو در واقع پایین شاخه چینی ایسیوهای کروز است که در دو دسته مکان نما دار و سوای نشانه گر طراحی شده است.در گونه مکان نما دار SSAT ایسیو اساسی حافظه جداگانه از میکرو به جهت ذخیره اطلاعات است البته در مثال های SSAT NO FLASH یا اسست سوای فلش، حافظه اشاره گر در همین ایسیوها حذف شده است و دیتاها در به عبارتی میکرو قرار گرفته اند.از همین رو ریمپ پارس SSAT فارغ از مکان نما اندکی طاقت فرسا تر است. برخلاف گذشته حال پژو پارس LX محبوبیت ویژهای نسبت به پارس سال پیدا کرده میباشد چون پیشرانه قلیل مصرف تر TU5 اصلی صدای موتور نرم تر، شتابگیری بهتر در بدور موتورهای زیر و فارغ از نقص‌ واشر سر سیلندر به موتور 1800 یا این که به عبارتی موتور XU7 قبلی ارجحیت دارد. شایان ذکر است از سال 1398 به آنگاه ایسیو SSAT پارس در کالیبراسیون P22 عرضه شده است.این ایسیو هم اصلی نمونه بدون فلش و هم کلیدی نمونه فلش دار است که مثال اشاره گر دار می بایست به رخ مستقیم بوسیله پروگرامر بک آپ گرفته شود آنگاه دوباره اشاره گر ایسیو برنامه ریزی شود.اما در مثال فارغ از اشاره گر ناحیه کالیبراسیون P22 بر روی ایسیو بایستی دانلود شود. درصورتیکه شما همین مقاله را تحسین می کنید، مایلید داده ها بیشتری در مورد اینجا کلیک کنید بدست آورید به وبسایت ما مراجعه کنید.

حتما بخوانید:
لباس بچگانه نکات و راهنما

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum bayan escort - vip elit escort lyft accident lawyer html nullednulled themesViagrasu tesisatçısıgercekhoca.org