[ad_1]

این قهرمانی امسال به نفع لوئیس همیلتون و مرسدس تصمیم گرفته شده است ، اما در سه مسابقه آخر هنوز بازی وجود دارد ، از جمله تعدادی مکان در مسابقات تا سال 2021.

در نمودار این هفته ، ما روی آینده و همچنین آخرین اجراها تمرکز می کنیم. این رتبه بندی در مورد اینکه چه کسی بهترین راننده F1 است ، و نه اینکه قهرمانی با همان ماشین ها چگونه است. درعوض ، این تلاش برای بررسی همه چیز در اطراف هر راننده در حال حاضر است – عملکرد ، وضعیت ، شهرت ، چشم انداز آینده – و تلاش برای درک اینکه چه کسی در حال افزایش است و چه کسی به ترتیب سقوط می کند.

قهرمان بی چون و چرای

در تمام طول سال در راس قدرت ما قرار دارد ، اما چگونه می توان شخص دیگری را انتخاب کرد؟

1. لویی همیلتون همیلتون با کسب عنوان هفتم خود مسلماً بهترین راننده فرمول یک تمام ادوار است ، بنابراین دیدن او در بالای این رده بندی جای تعجب ندارد. او در حال حاضر به شکل زندگی خود درآمده و تنها سوال این است که چه مدت در این سطح دوام می آورد. با کمال تعجب با سه مسابقه دیگر این فصل ، او هیچ قراردادی برای سال آینده ندارد ، اما به نظر می رسد تردیدی در ماندن او در مرسدس در سال 2021 وجود ندارد.

بدون شک بهترین از بقیه

اگر فقط اتومبیلی وجود داشت که بتواند یک فصل با همیلتون بجنگد …

2. ماکس ورستاپن بدون شک ورستاپن بهترین بازیکن در بین بقیه در پشت همیلتون در سال جاری است و اگر در سه مسابقه گذشته والتری بوتاس را با 27 امتیاز شکست دهد ، همچنان می تواند در رده دوم جدول رده بندی لیگ قرار بگیرد. با این حال ، ورستاپن یک طرف پر سر و صدا در ترکیه نشان داد ، شکست خود را در مقدماتی به ویژه قبل از فشار دادن به خارج از مرز در مسابقه ، بد کرد و سعی کرد از سرخیو پرز پیشی بگیرد. او تماشای هیجان انگیزی را ایجاد می کند ، اما شما باید بپرسید که آیا چنین ویژگی در رقابت قهرمانی با همیلتون به یک نقطه ضعف تبدیل می شود؟ بیایید سال آینده این را بفهمیم.

اگر فقط آنها ماشین رقابتی تری داشتند

شش راننده بعدی در حال حاضر مهمترین موارد در F1 هستند. یکی از آنها را در اتومبیل رقیب قرار دهید و بحث قانع کننده ای وجود دارد که آنها برای کسب عنوان می جنگند ، اما با توجه به شرایط موجود ، ممکن است حتی سال دیگر آنلاین هم نباشد …

3. سرخیو پرز اگر پرز سال آینده نتواند دستگاهی تهیه کند ، این امر (در صورت لزوم) اثبات عدم شایسته سالاری بازار رانندگان F1 است. مهم نیست که کدام شاخص را برای اندازه گیری عملکرد آن تاکنون در سال جاری انتخاب کنید ، پرز برای سال 2021 جایگاهی در شبکه کسب کرده است. هنوز هم ، با سه مسابقه در سال 2020 باقی مانده است ، احتمال بسیار خوبی وجود دارد که او کنار گذاشته شود. واضح است که آینده او دیگر در دستان او نیست ، اما اگر او همچنان مانند سکوهای خود در ترکیه به ارائه نتایج بپردازد ، اگر در برابر الکس آلبون تصمیم بگیرد گزینه ای را برای ردبول ایجاد می کند. در همین حال ، به نظر می رسد او آماده است تا مقام چهارم قهرمانی رانندگان را بدست آورد ، که بهترین نتیجه او تاکنون در F1 خواهد بود.

4. چارلز لکلرک لکلرک بعد از گرندپری ترکیه به دلیل باور نکردنی در پایان سکو با اشتباه در چند کرنر آخر ، فوق العاده سختگیرانه رفتار کرد ، اما بهبودی او تاکنون چشمگیر بوده است. مانند پرز ، موقعیت قهرمانی او (پنجم ، سه امتیاز از پرز) به شما می گوید همه چیزهایی که باید در مورد کارهایی که امسال در یک ماشین سطح پایین انجام داده است بدانید.

5. دانیل ریکیاردو دو سکو در چهار مسابقه گذشته یادآور استعداد ریکیاردو است ، اما حضور او در ترکیه و پرتغال نشان داده است که به راحتی می توان این چنین خط هافبک رقابتی را از دست داد. در حالی که او خود را برای انتقال به مک لارن آماده می کند ، این س arال مطرح می شود که آیا هرگز شاهد جنگ ریکیاردو در جبهه خواهیم بود یا خیر ، بدون شک او همچنان در زمره بهترین رانندگان F1 است.

6. پیر گسلی گاسلی با ناامیدی از دیگر امتناع ردبول به خوبی کار کرد و همچنان تحت تأثیر آلفا تاوری قرار گرفت. او در دو دور گذشته موفق به گلزنی نشد ، اما در ایمولا قبل از مشکل موتور خیلی خوب قرار گرفت و در ترکیه تیمش در یک بازی رولت با دمای تایر شکست خورد. اما هنوز هم یک احتمال کاملاً واقعی وجود دارد که او فصل را قبل از الکس آلبون با امتیاز به پایان برساند (او در حال حاضر هفت امتیاز عقب است) ، که این فشار بر ردبول را حفظ می کند تا او را برای صعود در آینده در ذهن داشته باشد.

7. کارلوس ساینز استقامت ساینز در حالی به ثمر نشست که در ترکیه برای اولین بار امسال با امتیاز از هم تیمی خود لاندو نوریس پیشی گرفت. پیشرفت مستحکم – البته کمی چشمگیر – او در سال جاری دقیقاً همان چیزی است که فراری در کنار وی و لکلرک در سال 2021 از او می خواهد.

8. جورج راسل سقوط او با ایمولا ممکن است در زمستان او را آزار دهد اگر در سه مسابقه گذشته نتواند یک امتیاز کسب کند ، اما این اشتباه را برطرف کنید و او هنوز یک سال دوم بسیار چشمگیر دارد. با این روحیه سال آینده ادامه دهید و تصور آن غیر از مرسدس در سال 2022 دشوار است.

درخشش ، عدم ثبات

همه رانندگان بعدی در سال آینده جایی در تور دارند اما همه آنها برای تراز فصل قانع کننده نیستند. با این حال ، سه مسابقه جامع نهایی کمک زیادی به تغییر تصورات در زمستان می کنند …

9. لنس استرول در 36 دور اول گرندپری ترکیه ، به نظر می رسید که استرول می تواند با اولین پیروزی حرفه ای خود در بالای جدول رده بندی شلیک کند. موقعیت پل هنوز پاسخ بسیاری از منتقدان او را می دهد و شکی نیست که او بیش از دو امتیاز از آخر هفته مسابقه سزاوار بود ، اما نیمه قانع کننده نیمه دوم مسابقه (حتی با بهانه های بعد از تیم) به معنای ماندن وی در کلاس زیر است خامه فرهنگ

10. لاندو نوریس فصل نوریس 2020 پس از کسب تنها 9 امتیاز در پنج مسابقه گذشته ، در خطر ناپدید شدن است. او سهم خوبی از بدشانسی داشت ، اما به نظر می رسد کیفیت عالی که اولین تریبون او را در مسابقات افتتاحیه این فصل در اتریش به دست آورد ، دیر از دست رفته است. اگر تیم مجبور باشد برای کسب مقام سوم در سازندگان نبرد جدی داشته باشد و فراری را که در حال بهبود است در سه مسابقه گذشته حفظ کند ، به او نیاز دارد تا او را دوباره کشف کند.

11. سباستین وتل تماشای وتل در پیمایش در ترکیه یکی از دل انگیزترین مکانهای دیدنی در فصل 2021 بود. آخرین ظروف نقره ای او قبل از انتقال به استون مارتین در زمستان به دنبال ایجاد انگیزه در آن خواهد بود.

12. آنتونیو جیووینازی برای قسمت طولانی سال 2020 ، به نظر می رسید که Giovinazzi فقط صندلی خود را برای یک راننده خردسال فراری گرم نگه داشته است ، اما در چند مسابقه اخیر او نشان داد که چرا آلفارومئو برای یک سال دیگر ایمان خود را حفظ کرد. واضح است که این خودرو در بین بدترین شبکه ها قرار دارد ، اما او همچنان موفق شد در نمایش Imola و Q3 در ترکیه یک امتیاز کسب کند.

13. کیمی رایکونن مانند Giovinazzi ، Raikkonen در مسابقات اخیر به اندازه کافی تلاش کرده است تا تصمیم آلفارومئو را برای نگه داشتن او در کشتی برای سال 2021 توجیه کند. دقیقاً آنچه قهرمان جهان برای یک سال دیگر در پشت شبکه تلاش می کند ، مشخص نیست ، اما آیا این باعث خوشحالی او و تیم می شود پس چرا؟

14. استبان اوکن از زمان بازگشت اوكون با رنو آنقدر قول داده شده كه تعجبی ندارد كه او نتوانسته انتظارات را برآورده كند. مقایسه با ریکیاردو کمکی نکرد ، اما بعید به نظر می رسد که زندگی با فرناندو آلونسو در سال 2021 بسیار آسان شود.

آینده ناکافی ارائه شده و نامشخص است

سرگرم کننده نیست که در سه مسابقه آخر سال برای شغل خود بجنگید ، اما این در مورد چهار راننده از شش راننده آخر در رتبه بندی قدرت این هفته صدق می کند …

15. دانیل کیوت مقام چهارم در ایمولا نشان داد که کویت در شرایط مناسب قادر به چه کاری است ، اما به نظر نمی رسید که برای تضمین آینده او در F1 کافی باشد. او در طول سال از گاسلی بهتر بود و واضح است که اگر راننده ژاپنی امتیاز کافی برای گواهینامه فوق العاده داشته باشد و آلبون نیازی به نقطه فرود از ردبول نداشته باشد ، AlphaTauri می خواهد یوکی تسونودا را ارتقا دهد. به نظر می رسد که کویت برای تغییر موقعیت خود بسیار کم کاری می تواند انجام دهد ، اما در صورت عملکرد بدتر آلبون و تسونودا ، در سه مسابقه پایانی نتایج موفقیت آمیز هنوز هم می تواند تفاوت ایجاد کند.

16. والتر بوتاس در حالی که همیلتون در ترکیه به سبک قهرمانی این عنوان را کسب کرد ، بوتاس با یکی از تحقیرآمیزترین مسابقات حرفه ای خود از دور رقابت خارج شد. شرم آور بود زیرا این عملکرد نه نمایانگر عملکرد نزدیک بوتاس بود که امسال به همیلتون در مسابقات مقدماتی داد و نه این واقعیت که بیشتر بدشانسی ها به سمت او در گاراژ مرسدس افتاد ، اما حقیقت صادقانه این است ، که بوتاس چهار سال پیاپی نتوانست در نبرد برای کسب عنوان همیلتون شرکت کند. سه پیروزی در پایان سال 2020 می تواند اعتماد به نفس او را در زمستان تقویت کند ، اما به نظر می رسد یک تجربه طولانی مدت بر اساس شکل فعلی او باشد.

17. کوین مگنوسن کوین مگنوسن مانند هم تیمی خود در Haas ، رومن گروژین ، در حال شمارش معکوس در مسابقات است تا اینکه در پایان سال F1 را ترک کند. مگنوسن از جوانی و استعداد بازگشت بالقوه در آینده برخوردار است ، اما به نظر می رسد که تلاش بیشتری برای ایجاد حرفه ای در IndyCar داشته باشد. سه مسابقه اخیر تحت تأثیر قرار دادن پادو F1 برای باز نگه داشتن درب خواهد بود.

18. رومن گروژین شاید گروسژان بیش از آنچه انتظار می رفت از نتایج خود در فرمول 1 دوام داشته باشد ، بنابراین جای تعجب نیست که این سه مسابقه آخرین او باشد. او چیزی برای از دست دادن ندارد ، بنابراین می توانید از آنها لذت ببرید و به بهترین ها امیدوار باشید.

19. الکس آلبون ردبول می خواهد آلبون را حفظ کند ، اما تیم فقط به چند نتیجه قابل توجه نیاز دارد تا تصمیم خود را توجیه کند. به نظر می رسید که یکی از این نتایج می تواند به ترکیه بیاید ، اما این چرخش او را برای یازدهمین بار در این فصل از هم تیمی خود ورشتاپن پشت سر گذاشت. او از چهار مسابقه گذشته فقط شش امتیاز کسب کرده است ، که در مقایسه با 42 Verstappen (که اگر او در استراحت در ایمولا کوتاه نیفتد ، می تواند 60 امتیاز باشد) شرم آور است. سه نتیجه خوب در سه مسابقه بعدی باید برای تأمین آینده او کافی باشد ، اما اگر او به شکل فعلی خود ادامه دهد ، هرگونه بهانه ای برای ردبول برای جایگزینی او در سال 2021 به دست می آورد.

20. نیکولا لطیفی لطیفی در شرایط دشوار ترکیه کاملاً عمیق به نظر نمی رسید. بر خلاف بیشتر رانندگان دیگر در شش رده بندی پایین این رتبه ، موقعیت او برای سال آینده امن است ، اما برای کنار گذاشتن از حقوق و دستمزد خود و ایجاد آینده ای بلند مدت در F1 ، باید شروع به تحت تأثیر قرار دادن کند. انجام چنین کاری دشوار است وقتی هر آخر هفته مسابقه خود را با استعدادی مانند راسل مقایسه می کنید ، اما حتی در حال حاضر شکست دادن هم تیمی خود در مرحله مقدماتی یک مرحله مهم به نظر می رسد.

[ad_2]

منبع: panjere-news.ir

ایندکسر