کسب و امور به جهت ترقی بایستی بر روی مارک خویش سرمایه گذاری کنند. در دنیای دیجیتال امروزی، یکی از خط مش های تبدیل شدن به یک برند، داشتن وب سایت و عمل اینترنتی است.
برای تولید یک وب وب سایت عالی، کارهایی بایستی انجام شود. اولی کاری که باید در همین حوزه انجام بدهید این می باشد که یک نام اینترنتی عالی و دیدنی انتخاب کنید. همینطور مطمئن گردید که لوگویی که انتخاب می نمایید به جهت به دست آوردن و فعالیت شما منطقی هست و می بایست املای آن صحیح و خوانا باشد و از عبارات ناآشنا استعمال نکنید.
اکنون که دامنه خویش را خریداری کرده اید، وقت آن میباشد که کارهای بیشتری انجام دهید. در این نوشته 10 آیتم مهم را لیست می کنیم. نکاتی که در صورتی که در طراحی وب وب سایت خود از آنان پیروی کنید، مطمئن باشید که وب تارنما شما برای مخاطبان جالب خواهد بود و یک‌سری گام به موفقیت نزدیکتر شده اید.
 

1. وجود نقشه رویکرد منطقی و اساسی

البته وب وبسایت می بایست از حیث ظاهری خوشگل باشد. ولی مهمتر از آن، ابتدا بایستی نحوه فعالیت اصلی وب سایت خود را بدانید. قبل از این که حتی بتوانید سرور خویش را تعیین کنید یا این که حتی یک عدد از کدهای HTML را وارد کنید، بایستی گزینش کنید که چه برنامه ای به جهت وبسایت خود در آیا نظر دارید؟ تجربه کاربری هم به جهت سایت و هم برای سئو اساسی است. چون وب سایت گوگل علاوه بر محتوا، ساختار وب سایت را نیز در حیث می گیرد.
به همین ادله بایستی از لحاظ بصری و بصری یک طرح مناسب و منطقی را گزینش کنید. به طوری که افرادی که از تارنما شما بازدید می کنند بتوانند به راحتی مهم آن تعامل داشته باشند و منطق تارنما شما را شعور نمایند و همچنین در رتبه بندی google قرار بگیرند.

2. داده ها دقیق و مرتبط حیاتی تجارت را منتشر کنید

جاش فرانکل طراح می گوید: «بزرگترین باخت مردمان همت برای ساختن وب سایتی میباشد که دوست دارند، نه لزوماً وب سایتی که به آن نیاز دارند». فرانکل می گوید، برای مثال، یک رستوران را در لحاظ بگیرید.
همه ما می دانیم که برای پیروزی در کسب و کار، یک رستوران بایستی منویی از غذاهای خویش داشته باشد تا بتواند به راحتی مشتریان خود را از غذاهای رستوران باخبر کند. هر به دست آوردن و کاری که دارید، به جهت هر کمپانی وابسته ای که هر برنامه ای را تبلیغ می نماید ضروری است. این بدان معناست که شما بایستی در جایی اطلاعات کاملی در آیتم کسب و فعالیت خود داشته باشید تا از آن به جهت اطلاع مشتریان و مخاطبان خود در گزینه مدل کاری که انجام می بدهید به کار گیری کنید. به عنوان مثال، در صورتی که شغل شما فروش یک کالا است، می بایست تصاویری حیاتی میزان مرغوب بودن عالی برای همه محصولات خویش ارائه دهید. علاوه بر این، اگر در صنعتی فعالیت می نمایید که خدمات ویژه ای به مشتریان ارائه می دهد، به تیتر مثال: سرویس ها پذیرایی عروسی، باید تمام امور و کارهای انجام شده را حساس جزئیات در وب وب سایت خود قرار دهید.
به عنوان نمونه صاحب یک تالار زیبایی می تواند نظرات و پیشنهادات مشتریان خود را در وب سایت قرار دهد، زیرا مخاطبان یک سالن زیبایی دوست دارند داده ها به اندازه در مورد کیفیت همین سالن داشته باشند تا بتوانند خوب تر تصمیم بگیرند. در عاقبت می توانید اهمیت ارسال لحاظ به جهت مخاطبان در سایت، اعتماد مشتریان خویش را ارتقا دهید. سایت خود را با اعتنا به نیازها و علایق مخاطبان خود به صورت شخصی طراحی نمایید تا مدام مخاطبان خویش را داشته باشید.
 
یک نکته اثر گذار به جهت وب سایت شما این میباشد که قبل از طراحی وب تارنما خود، وب تارنما رقبای خود را باز‌نگری کنید، به عنوان مثال اگر به ساخت و فروش پوشاک درگیر هستید، بایستی بهترین رقیب خویش را در حوزه کاری خود و تارنما او پیدا کنید. همچنین بررسی کنید و دلایل برد او را بیابید، ببینید از چه سبک محتوایی در تارنما خویش استفاده کرده هست که مخاطبانش را جذب کرده است.
واربی ​​پارکر می گوید: “کوتاه نباشید، گهگاه اوقات یک یا دو جمله می تواند فراوان توانا باشد.” بسته به ماهیت به دست آوردن و فعالیت خود، کلیدی تصویب داده ها اهمیت در وبسایت خود، در کار خود قادر و توانا باشید.

3. اطلاعات تماس را ارائه دهید

ثبت داده ها تماس در تارنما مطمئناً یکی از از مهمترین امور است، براین اساس بایستی برگه مخصوص به خود را داشته باشد. میلز می‌گوید: «چند بار از وب‌سایت یک شرکت تماشا کرده‌اید و فکر کرده‌اید که ارتباط اساسی آن شرکت چه میزان مشقت بار است؟» او می گوید: «بنابراین باید یک کاغذ داده ها تماس در تارنما خویش قرار بدهید و کل اطلاعات مانند آدرس ایمیل، تلفن ثابت، تلفن همراه، در رخ لزوم، فرم تماس و لینک نتورک های اجتماعی را برای به دست آوردن و فعالیت خویش قرار دهید. دادن. تا افراد بتوانند به راحتی به داده ها تماس شما دسترسی داشته باشند. زیرا هیچ چیز خسته کننده تر از عدم برقراری ارتباط حساس تجارت نیست. زیرا هدف هر طراحی وب تارنما کسب و عمل ارتقاء جذب خریدار است.
زمانی که می خواهید اطلاعات تماس و نشانی ایمیل و شبکه های اجتماعی خویش را در تارنما قرار دهید، آن را به صورت عکس در سایت قرار ندهید، آنها باید بتوانند روی آن ها کلیک کنند، به این ترتیب اساسی کلیک بر روی آیکون های کانال های اجتماعی، مخاطب به راحتی می تواند وارد صفحه گردید مرتبط باشید و کارهایی را که باید انجام دهید انجام دهید.
 
  امروزه همه تلفن همراه های هوشمند همین امکان را دارا هستند که بر روی لینک و پیوند های تماس کلیک کرده و کلیدی کلیک بر بر روی آن مستقیماً تماس برقرار کنند

4. رابط کاربری ساده و جذابی داشته باشید

نقشه بدون کلمات اختصاری بی فایده میباشد و وبسایت سوای راهکار معین بی مفهوم و بی فایده است.
مطمئن گردید که از نام های درست و منطقی به جهت صفحه ها مختلف وبسایت خویش به کار گیری می کنید. به عنوان مثال: اساسی ما تماس بگیرید یا با ما تماس بگیرید (اطلاعات تماس گنجانده شده است)، کاغذ درباره ما (اطلاعات در مورد تاریخچه شرکت شما) و …
 هنگام توسعه و گسترش یک استراتژی استراتژیک به جهت سایت خود، باید راهی به جهت ایجاد یک فراخوان به جهت اقدام در لحاظ بگیرید. همین بدان مضمون‌ می باشد که آنچه مردم دوست دارا هستند در تارنما شما ببینند این می باشد که می توانند به راحتی به صفحه گزینه عشق خود در هر برگه از تارنما بروید، سفارش دهند و به راحتی به گروه شما لینک دهند. بتوانید به تارنما خویش بپیوندید، به پست الکرونیکی خویش دسترسی داشته باشید، سرویس ها خویش را تماشا کنید، محصولات خود را بازدید کنید و …
شما بایستی اهداف خود را در وب سایت خود پر‌نور کنید. فرانکل می گوید: «خودتان را به جای مخاطبان و مشتریانتان بگذارید. زمانی از تارنما شما مشاهده می کنند، به آنچه می خواهند فکر کنید. هدف ها آنان چیست؟ به اهداف مشتریان بالقوه خویش فکر کنید.
به خصوص زمانی که تصمیم دارید در سایت خود فروش آنلاین داشته باشید، می بایست به رابط کاربری آن توجه بیشتری داشته باشید، چون سایتی که فروش آنلاین دارد بایستی به طور تمام امکانات و اطلاعات لازم را به صورت آنلاین در اختیار مشتری قرار دهد. تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید کردن خویش را انجام دهند و به سایت شما اعتماد کنند.

5. پیوند نتورک های اجتماعی را در وب سایت درج کنید

توییتر، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام، پینترست، google پلاس، آپارات و غیره. نتورک های اجتماعی میباشند که امروزه آیتم استقبال عمده مردمان قرار گرفته اند.
امروزه کانال های اجتماعی زیادی وجود داراست که شما می بایست در آن‌ها عضو شوید و کسب و عمل خویش را در تارنما خود توسعه و گسترش بدهید تا کسب و کار خود را توسعه دهید. همین نیز در سئوی شما فراوان موءثر است. عمل در کانال های اجتماعی و اکران لینک و پیوند های آن ها در وب وبسایت منجر تبلیغ برند شما می شود.

 

ایندکسر