در همین مقاله آموزشی به نکته ها اول و اهمیت برای تولید یک دسته‌ کارت (Deck) در بازی کلش رویال (Clash Royale) خواهیم پرداخت. انتخاب کارت‌های هماهنگ از اساسی بالایی در خرید و فروش اکانت کلش رویال برخوردار است.

در ادامه دارای اولین تدریس چیدمان کارت‌ها ملازم زومجی باشید. مثل اکثری از بازی‌های کارتی، در خرید و فروش اکانت کلش رویال هم چیدمان و گزینش متعادل کارت‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. در این آموزش نکاتی دارای را در ارتباط حساس نحوه‌ی چیدمان کارت‌ها معرفی خواهم کرد.

هماهنگی کارت‌ها کارت‌های انتخاب شده در عین اکنون که خواص حمله دارا‌هستند بایستی در دفاع نیز کارآمد باشند. هربار که ما در رابطه مهم گزینش دسته‌ی کارت در بازی حرف می‌کنیم، هماهنگی مهمترین رُکن کارت‌های معرفی شده هستند.

کارت‌های ما می بایست خاصیت کار در کنار یکدیگر را داشته باشند. سوای تردید در صورتی که شما کلیه کارت‌های خود را از طبقه Epic تعیین کنید، چیدمان دسته‌‌ی کارت‌های گزینه نظر مناسب نخواهد بود. ایجاد یک دسته‌ی کارت نیکی فقط درباره به کار گیری از قدرتمندترین کارت‌ها وجود ندارد بلکه در ارتباط دارای هماهنگی بین نیروهای متعدد است.

دفاع مهمتر از حمله همین یک حقیقت می باشد که برای برد می بایست برج‌های آرنا را تخریب کرد. ولی اگر نتوانید از برج‌های خویش دفاع کنید در مبارزه غالب نخواهید شد. دسته‌ی کارت شما بایستی از نظر حمله و دفاع در تعادلی کاربردی باشد. تعادل بین کارت‌هایی دارای قابلیت و امکان ضربه متداول و ضربه به یک نقطه همانطور که در مقاله ۱۰ نکته‌ی برتر حمله و دفاع گفتیم، دو گونه کارت از لحاظ وارد کردن زیان و ضربه در بازی کلش رویال وجود دارد:

ضربه به یک نقطه: کارت‌هایی مثل ماسکِیتر، باربارین، نایت از این دَست محسوب می‌شوند. این قبیل کارت‌ها تنها کار کشته به وارد کردن ضربه به یک هدف در آن واحد هستند. همواره کارت‌های همین جور از بالاترین اقتدار ضربه نسبت به بقیه کارت‌ها برخوردارند. به کار گیری از این کارت‌ها برای از میان برداشتن نیروهایی اهمیت هیت‌پویت (سطح سلامت) بالا یا این که به اصطلاح تانک ضرروی است. 

ضربه همگانی: کارت‌هایی نظیر ویچ، بِی‌بی دراگون و والکری از طبقه‌ی کارت‌هایی با بضاعت و توان ضربه متداول (دسته جمعی) هستند. همین قبیل کارت‌ها قابلیت وارد نمودن ضربه به یک حوزه‌ به جهت از میان بردن جور جمعی نیروهای رقیب را دارند.

کارت‌هایی حیاتی مهارت ضربه همگانی برای واحد‌هایی اساسی تراز سلامت ذیل اضطراری هستند. نیرو‌های Melee و Range می بایست تعادل در بین نیروهای نزدیک برد (Melee) و دوربرد (Range) را حفظ کرد. به طور معمول نیروهای دوربرد از توان ضربه بالا و مرحله تندرست پایینی برخوردار هستند. به همین ادله خرید اکانت کلش رویال لول 12 مخلوط کارت‌های دوربرد اهمیت نزدیک موفقیت دوچندان کلیدی است.

ما باید از نیروهای نزدیک موفقیت به تیتر سپری به جهت کارت‌های دوربرد اساسی توان بالای ضربه به کارگیری کنیم. البته به کار گیری بیش از حد از کارت‌های melee ایده‌ی لطف وجود ندارد زیرا کارت‌هایی اصلی توان ضربه متداول مانند والکری به راحتی همین دَست از کارت‌ها را از در میان می‌برند. متوسط هزینه الکسیر متوسط هزینه الکسیر کارت‌هایی که گزینش می‌کنید دوچندان اصلی است. به عنوان مثال، نمی‌توانید ۱۰ ثانیه به جهت رهاسازی کارت تازه صبر کنید.

مخلوط کارت‌های شما بایستی از لحاظ متوسط هزینه کل کارت‌ها در ترازو متعادلی باشد و به جهت همین تعادل حداقل به ویژگی‌های گزینه حیث ذیل نیاز دارید: میانگین هزینه الکسیر بایستی مابین ۳/۷ تا ۴/۵ باشد متوسط هزینه پیشنهادی ما ۳/۷ تا ۴/۵ است.

درصورتیکه هزینه الکسیر، میانگینی بالاتر از همین داشته باشد، همواره حیاتی استقرار کارت‌ها به ویژه برای دفاع به مشکل بر خواهید خورد. در صورتی که متوسط هزینه الکسیر ذیل ۳/۷ باشد اگر‌چه توانمند به استقرار کارت‌ها به شکل مداوم هستید ولی از نظر مرحله سلامت نیروهای شما به راحتی اساسی کارت‌ها ضربه مرسوم نظیر Arrows از بین می‌روند.

استعمال از دست‌کم ۲ کارت اهمیت قابلیت ضربه به یک نقطه اگر چه نیروهایی کلیدی سطح سلامت تحت به راحتی ساختمان‌ها و نیروهایی مهم مرحله سلامت بالا را از در میان می‌برند، اهمیت همین حال، کارت‌هایی مهم توان ضربه مرسوم به راحتی بضاعت تار و مار نمودن این دست کارت‌ها را دارند.

به همین برهان شما می بایست همیشه به جهت پشتیبانی، کارت‌هایی اهمیت توان ضربه به یک هدف را در دسته‌ی خود داشته باشید. نمونه‌ای از این کارت‌ها به توضیح تحت است: ماسکیتر (دوربرد) پرینس (نزدیک برد) اِسپیر گوبلینز (دوربرد) نایت (نزدیک برد) آرچر (دوربرد) پِکا و مینی پکا (نزدیک برد) مینیون‌ها/ مینیون هورد (دوربرد هوایی) باربارین‌ها (نزدیک برد) کنن (Cannon) تِسلا ایکس‌بو برج اینفرنو

به کار گیری از دستکم ۳ کارت اهمیت توان ضربه همگانی با دقت به محبوبیت کارت‌های گروهی، به کار گیری از کارت‌هایی حیاتی قدرت تخریب رایج از حیاتی بالایی برخوردار است. بخش اعظمی از بازیکنان از راهکار استفاده از همین نیرو‌ها استقبال می‌کنند. جاینت اِسکلتون بُمب تاور بُمبر راکِت بِی‌بی دراگون اروز (Arrows) ویچ فایربال والکری زَپ ویزارد مورتار لایتینگ

bomberhut استفاده از دست‌کم ۲ کارت اهمیت تراز تندرست بالا کارت‌هایی اساسی حداقل ۱۰۰۰ تراز سالم در دو زمینه‌ی دفاع و حمله می‌توانند کارآمد باشند. این نیرو‌ها به طور حتم می بایست به وسیله کارت‌های دیگر پشتیبانی شوند. ایکس‌بو گولم پرینس پکا کلبه گوبلین کلبه باربارین جاینت اسکتون کنن برج بامب برج اینفرنو جاینت

استفاده از حداقل ۲ کارت مهم قابلیت و امکان هدفگیری هوایی در صورتی که از پاراگراف اشخاصی می باشید که در آرنا‌هایی اهمیت سطح بالا جنگ می‌کنید احتمالا حیاتی حمله‌های هوایی زیادی روبرو خواهید شد. بخش اعظم بازیکنان تازه‌وارد رویه حلی برای مقابله اهمیت تهاجم ها هوایی ندارند. مطمئن شوید که دست‌کم ۲ کارت اصلی قابلیت هدفگیری هوایی را در چیدمان کارت‌های خویش قرار داده‌اید. تسلا برج اینفرنو بِی‌بی دراگون ویزارد ماسکیتر آرچر مینیون‌ها و مینیون هورد اسپیر گوبلین ویچ ایکس‌بو 

استفاده از حداقل یک کارت اسپل با قدرت ضربه مرسوم اگر چه نیروهایی اصلی اقتدار ضربه همگانی قدرتمند به از در میان بردن دسته جمعی واحدها هستند اما پوشش، بُرد و سرعت حرکت آن‌ها در خرید اکانت کلش رویال لول 10 با محدودیت‌هایی ملازم است. به همین استدلال به کارگیری از کارت‌های اسپل نظیر لایتینگ، راکت، فایربال، Arrows یا زَپ زیاد اساسی است.

به تیتر مثال کارت بُمبر توانا به پشتیبانی و از دربین بردن گونه جمعی نیروها از پشت جاینت می باشد حساس همین درحال حاضر این نیروها از شتاب و اقتدار حرکت محدودی برخوردار هستند. همواره به کار گیری از کارت‌هایی نظیر Goblin Barrels به وسیله رقیب بر روی برج‌های آرنا خطرناک است. وجود کارت‌هایی نظیر Arrows به راحتی در صورت به کار گیری در زمانه مطلوب هجوم همین قبیل کارت‌ها را خنثی می‌کند. علاوه بر این، کارت‌های اسپل در انتها رقابت‌ها برای تخریب برج‌های تضعیف شده  کارآمد هستند.

به کار گیری از دستکم یک کارت حساس ساختار دفاع توم‌اِستون، کلبه گوبلین، هیدن تسلا، برج بُمب، کنن، ایکس‌بو و مورتار کارت‌های مناسب و کارآمدی به جهت کمتر شتاب بازی هستند. این کارت‌ها به شما فرصت جمع‌آوری الکسیر را می‌دهند. داشتن یک کارت با ساختار دفاعی از همین جهت اهمیت دارای است که شما صرفا برای موفقیت در رقابت نیاز به تخریب یک برج را دارید در نتیجه محافظت از برج می‌تواند دوچندان موثر باشد. در ادامه به باز‌نگری یک جور کارت می‌پردازیم: 

در دسته‌ی پیشنهادی بالا به جهت آرنای ۴ از کارت‌های Arrows، اسکلتون آرمی، جاینت، بِی‌بی دراگون، فایربال، ماسکیتر، پرینس و برج اینفرنو حیاتی میانگین هزینه الکسیر ۴/۳ استفاده شده است. پرینس و ماسکتر، دو عدد از کارت‌ها اهمیت توان ضربه بالا هستند. همین دو کارت همچنین از سطح سالم معقولی نیز برخوردارند در نتیجه فارغ از نگرانی نسبت به کارت‌های اسپل حریف می‌توان از این دو نیرو جهت دفاع در برابر کارت‌هایی حساس تراز سلامت بالا هم استعمال کرد. سه کارت بِی‌بی دراگون، فایربال و Arrows قابلیت وارد کردن ضربه متداول را دارند. اهمیت این کارت‌ها همواره می‌توان اهمیت کارت‌های گروهی و انبوهی از نیروها کلیدی سطح سالم ذیل مقابله کرد. جاینت، پرینس و برج اینفرنو از مرحله تندرست معقولی برخوردار هستند.

یار نمودن این نیرو‌ها اهمیت ماسکتر و بی‌بی دراگون دوچندان کارآمد خواهد بود. ماسکتر از اقتدار ضربه‌ی بالا و بی بی دراگون قابلیت وارد کردن ضربه همگانی به زمین و هوا را دارد. کارت‌های برج اینفرنو، ماسکیتر و بی‌بی دراگون توانا به وارد کردن ضربه به زمین و هوا به شکل مرسوم و تَکی هستند. کارت‌های Arrows و فایربال همواره برای از فی مابین برون انبوهی از نیروهای حریف در کجای عرصه جنگ فراهم هستند.

همین کارت‌ها همچنین مضاعف برای تخریب برج‌های تضعیف شده کاربرد دارند. برج‌ اینفرنو حساس توجه به تراز سالم بالا و اقتدار ضربه بالا به مهربانی از برج‌های آرنا دفاع می‌کند. کارت اسکلتون آرمی مضاعف به جهت از میان بردن کارت‌های قادر و کمتر شتاب نیروهای گوناگون کاربردی هستند. همین کارت‌ در هر دو زمینه دفاع و حمله کاربرد دارند. نمونه‌ای از